halitefe bebegimmm16 adete 5,6 gün kala gebeliği öğrendim doktorum hemen başladı zaten erken öğrenmem için her deneme sonrası adete 3,4 gün kala kan testi yaptır iğneye en erken aşamada başlamamız lazım diyordu
ayseguler01 bebegimmm16 gebeliği öğrendiğimiz anda başladık ikisine de kalp atışını duymak için beklemedik
Aye_03 bebegimmm16 hapını hamilelik planladıgmz için gebelikten önce vermişti hatta hapı bir ay kullan ondan sonra başlayın bebek yapmaya demişti igneyi de 4.haftalkken başladık
500221 Oze1982 coraspirini hamile kalmadan 20–30 gün önce. Oxcoparı ise gebeliği öğrenir öğrenmez doktor yazdı. Keseyi veya kalp atışını bekliyor çoğu doktor ama benim doktorum hemen kullan dedi.
Ceyla66 Ceyla66 yok vermediler ama sadece corona olmaktan korkuyorum 2 cocugumda igne kullandim 3 cu cocumda amelyat oldm varisten ama 4cu cocumda tekrar varisim cikti ve Corona varisi olanlarda nsl gecti onu mrk ediyirum
Denizin Canım bende öğrendim 6w6d likken haftam basladım corasprıne ve oksapara , kaşbi yeni oluşmaya baslamıstı 🙏