merhaba kızlar gecen hafta 4+3 gorunuyordu bu hafta bugun doktor 6+1 oldugumuzu soyledı ama kalp atışını duyamadı sadece ultrasonla pıt pıt atan nokta gıbı bişey gosterdı bıde kese içinde bebek çok çok kucuk duruyo gorsel atamadım normalmı sızce bu drumlr bole yaşayan oldumu