sagsbry ben de 31+3 üçüm.geçen haftada başladı.karnımın bir tarafı ağrıyor birkaç saat sonra diğer tarafı bazen adet ağrısı gibi olup hemen geçiyor .neden oluyor acaba diyorum.ben biraz kendimi yoruyorum ondan galiba ama bazen gidip bakıyorum nişan geldi mi acaba kan var mı doğurur muyum falan 🤣🤣🤣