meraklianne1 momy853 normal bende 14 haftalık oldum ama hala kokulara duyarlıyım eşim sigara içiyo düşün aynı yatakta yatamıyorum 😅😅
Busbuss3458 momy853 benimde buzdolabı halen buzdolabi kapağını açamıyorum çok kötü koku geliyor oguruyorum bişey alırken burnumu kapatıyorum 😂bide yumos kokusu
Tuha momy853 o da bişey mi? Havanın kokusu olduğunu anladım 😆 herşeyin kokusunu aldım çok kötü ve zordu şimdi şimdi toparlıyorum 16 haftalık oldum şükür.
Gizemky Bende öyleydim yeni yeni azaldı hatta binada kim ne pişirdiyse tek tek alıyordum kokusunu eve çıkana kadar 🤦🏻♀️ Eşim çok espirisini yaptı eve çıkarken “söyle bakalım narkotiğim bu evde bugün ne pişmiş” diye🤦🏻♀️😀
Zeynep-aa momy853 benim 3.5 ay herseye hassasiyetim vardı iğrenc bi dönemdi özellikle maya kokusu öğğ😓