Zekplt kullanmıyorum ama naçizane fikrim çok yer kaplıyor olması ve çocuğun çok çok 8 9 yaşına kadar kullanır gibime geliyor sonra çok çocuksu bulabilir yani kendimce bende dün aldım mobilyalarını normal büyüyen beşikli aldım yan tarafı çıkınca normal yetişkin yatağı oluyor 🤗