bebeklerim2 Kızlar ikili test yaptırdım henüz tam sonuçları çıkmadı ama iki damarda sorun olduğu için doktor coraspirine başlattı aranızda böyle bir şeyle karşılaşan varmı ?
1Nihal bebeklerim2 geçmiş olsun ben 21.haftada detaylı ultrasondan sonra kullanmaya başladım bebeği besleyen damarlardan biri olmadığı için. 34. Haftaya kadar kullanacağım şu an 30.haftamdayim.
Rkn050920 bebeklerim2 merhaba canım bende kullanmaya başladım Dr. Kesenin küçük oluşundan dolayı verdi kan pıhtılaşmadan kaynaklı
bebeklerim2 1Nihal peki faydası oldumu ilacın gelişimi nasıl gidiyor şu an sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin rabbim
bsra1321 13 haftalık hamileyim, gebeliğim başladığından beri kullanıyorum. Sebebini çok sorgulamadım doğrusu. Doktorum bursa acıbademde prof güveniyorum diye sormadım
1Nihal bebeklerim2 şu an haftasıyla uyumlu gidiyor çok şükür herhangi bir gerilik yok. Sadece kontrollerimiz sık takip amaçlı. Allahım sağlıcakla kucaklarımıza almayı nasip etsin inşallah🙏
ozbyhnd Benim de rahim atar damarlarimin ikisinde de kan akisinda problem cikmisti . Coraspin baslandi 34. Haftada da biraktim . Bebekte gelisim geriligi olabilecegi soylenmisti daralmaya bagli. O yuzden kontrollerinizi mutlaka aksatmadan yaptirin 🙂