Ozlem-19 Arkadaşlar bi sorum olucaktı ben özel hastaneye gidiyorum 2 hafta sonra nst ye gel dedi doktor , nst ücreti alınıyormu özel hastanelerde bilgisi olan varmı yardımcı olursanız sevinirim
Cinarinannesii_ Ozlem-19 20 tl veriyorduk biz her zaman son zamanlarda çok sık girme durumlarım olmuştu doktorum o zaman kağıt yazıyordu ücret ödenmeyecek diye o zaman vermiyorduk
ipekipek 30 tl alınıyor benim gittigim hastanede. Her özel hastanedede aliniyor diye biliyorum ama 38. Haftadan sonra vermiyorsunuz artık son haftalariniz olduğu için
Ozlem-19 Umarım alınmıyordur muayene ücreti zaten 125 TL bide o alınırsa bu Pandemi döneminde baya zorlucak
Bir_anne12 Ozlem-19 50 TL alıyor benim gittiğim hastane bazıları 30 bazıları ise 70 bazıları almıyormuş ama bizim burda bu şekilde 2 hafta önce girdim
Ozlem-19 Hastaneyi aradım telefondan ücret bilgisi veremiyoruz dendi çok saçma yani sırf bunu öğrenmek için hastaneye gitmem gerekiyor