Kızlar normalde midemde gastrit reflü falan vardı hamılelıgın 7. Ayını ortaladım hala kusmalarım devam edıyor. Bebeğin büyümesiyle midem sıkışıyor sürekli midem bulanıyor artık kusmak istemiyorum kustukca kendimden geçiyorum resmen. Bu sıralar yine sıklaştı
tavsiyelerınız nelerdir 😭