balperisi_71 Asel_naz sağlıkla kucağına alırsın inşallah canım gebesin tebrik edeerim. Bende bugün yaptım ama negatif benimkide 2ocak. Sizce pozitif olurmu .birde kür vs öneriniz varmi neler kullandınız doğal yollami
Asel_naz balperisi_71 herhangi bşe yapmadık canım 3 senedir korunuyorduk aralık 13 serbest bıraktık oldu çok şükür daha emin değilim de gerçi 🤗
Asel_naz balperisi_71 tabiki ederim rabbim tez zamanda sana da nasip etsin inşallah 🤗 çıkarsa yazarsın buraya