Merhaba kızlar,
Sonunda bende doğurdum şükürler olsun Rabbime 🤲🥰 ikinci hamileliğim ama ilk bebeğim oldu 🤲 rahat bir hamilelik yaşadım bence burda okuduklarima göre. (5.kez doğum hikayemi yazmaya niyetlendim inşallah bu sefer tamamlayacağim hep yarıda isim çıktı yazamadım)
Ctesi akşamı nişanim geldi hatta iki post açıp size danıştım konular oldu. Hiç ağrım falan olmadı nişanim gelene kadar nişanim geldikten sonra yavaş yavaş sancı vurdu sonra şiddetlendi yerleri opturdu bana resmen. Ne oturabildim ne ayakta durabildim ben yalancı sancı zannederken aslında doğum sancisiymis 😊 iki gün hastaneye gidip geldim ama açılma yok, suyun gelmemis, sancı düzensiz dediler eve geldim ptesi sabahı çok siddetliydi nefesimi kesiyordu resmen doktoruma yazdım gel bı bakalım ama açılma yoksa yatış yapmam dedi tamam dedim gittim nst cekildim sonra çatı muayenesi oldum 5 cm açıklık dedi dünyalar bnm oldu sanki kızıma kavuscaktim artık 😊🥰 hemen eve geldim eşyalarımızı aldık hastaneye gittik tekrar muayene oldum ebe baktı bu sefer 7 cm dedi 🤲 bana plates topu falan getirdiler hareketler yaptım nst çekiliyor bir yandan da. Servis müsaitti heralde 4 ebe falan ilgilendi benimle hepside yaşitimdi nerdeyse o yüzden keyifliydi 😊 neyse saçıma masa yaptım, makyaj yaptım fotoğrafci gelecekti hazırlandım, odayı süsledim 2 valiz, bir sırt çantası, puset, 2 poşet falan vardı elimde sanki tatile çıkıyormus gbi 😅 ağrı vurdukca içimden 4 e kadar saydım ağzımdan nefes aldım içimden 4 e kadar sardım burnumdan yavaş yavaş verdim ebe böyle söyledi gerçekten yapabilirsiniz ağrı vurunca güzel karşılayıp göndermeye yardımcı oluyor. Saat 3 civarı artık çok yoruldum zaten uykusuzluk vardı üstüne sancılar falan dayancak gücüm yoktu resmen en son bı nst daha çekelim dediler yatarak çok zordu gerçekten bu sefer büyük tuvaletim geliyor diye soylendikce bana gülüyorlardi hareketlerim çok tuhaftı 🙈 gerekirse ıkın dediler sonra ebenin biri ben bir bakım dedi 9 cm olmuş doktora haber verin dediler doktorumda sezeryanda çıktı neyse nst yi çıkardılar hadi gidiyoruz dediler yürüyerek doğumhaneye gittik çatala çıktık Allahım nasıl bir korku ama geliyor diye bagriyirum gelsin diyorlar ikindim bir iki kere istemsizce suyum patladı ebenin bacaklarına geldi🤭 suyum patlayınca ıkınma hissim daha da arttı ama doktor halen yoktu korktum doktorum gelemeden dogurcam diye neyseki geldi daha sonra eşimi aldılar içeri çok detay vermek istemiyorum bana göre benim dogumum zor olmuştu başıma 22 dkka sürdü annemler disardaydi o saat tutmuş🤭😅 düzgün ikinmak çok önemli ne kadar evde pratik yaparsanız yapın o ağrıyla geldiği için evdeki gbi olmaz bagirmamaya çalışın ben bagrdigim için gücumu kaybettim yarıda kestim tam çıkıyor bırakıyorum ikinmayi geri kaçıyor bebek en sonunda ebe üstüme yattı bastırdı onun yardımıyla 3 4 ıkınma da doğmuştu canım kızım❤️🤲🥰 ama çok yorulmuştu morarmisti ve hemen ağlamadi çok korktum sonra ten tene temas için yatırdılar ama titriyordum çok yorulmuştum kziimi öpmek bile aklıma gelmedi ebeler tut op hadi falan dediler o an adımı sorun soyleyemezdim şoka girmiştim sanki sonra yıkadılar alt bolgemi giydirdiler beni sonra kızımı giydirmemislerdi beni beklemislerdi çorabını zor giydirdim ellerim tutmuyordu sanki ebeler giydirip kucağıma verdi yürüyerek odamıza gittik şükürler olsun. Bu balık gbi kayma hissini çok merak ediyordum ama aklım başımda değildi yasadiysam da şuan hatrlamiyrum rahatladigimi eş çıkınca anladım epiduralsiz, suni sancisiz, kesisiz, az dikişli (estetik olsun diye diktim dedi) bir dogumum oldu sukurler olsun bugün 3 günlük olduk. Kakamizi yapamiyruz onun dışında iyiyiz Allah a sukur yarın kontrolumuz var. 3300 kg , 52 cm doğdu canım yavrum🤲❤️ Allah hepinize sağlıklı bir avazda dogurcaginiz doğumları nasip etsin kızlar 🤲🤗😍