sedamom bende hamileliğimin en başından beri var hatta acabaaa hamile miyim diye akıntılar yazıp aratmıştım nette,20 haftalık oldu halaa gün içinde kendimi yorsam yormasam az çok geliyo daha çok hareketliylen sökülüyo.Doktora danıştığımda enfeksiyon başlangıcı dedi antibiyotik kullandım ama geçen giden yook,artık hormonlara bağladım çünkü çok fazla su içiyorum kendime dikkat ediyorum bi de hamilelikte enfeksiyona daha yatkın oluyoruzz oda var