Fatosvrl 5 gun ust uste progestan iki ampul igne vurulcam 2 gun vuruldum ve artik yuruyemiorum yatamiyorum oturamiorum kalcamin agrisindan yasayan var mi agriyi nasil hafifletebilirim daha 3 gunum var 😔
blueberyy00 Fatosvrl ahh çok iyi anlıyorum seni yatamıyordum bile ağlıyordum acısından allah yardım etsin valla ben bir yolunu bulamamıştım inşallah sen bulursun
_smyy_ Fatosvrl soguk uygulaması yapmanı öneririm canım iğneden sonra agrıyı hafifletiyor ve de arnica jel kullandım ben faydasını da gördüm inşallah sende görürsün
Defnenaz Fatosvrl dün transfer oldum. 1 haftadır da 2 günde bir 2 doz kullanıyorum. Mahvoldum, öldüm, bittim :( fakat bu akşam şöyle bir şey oldu kendimi sıkmadım. Çok kolay oldu. Eşim yapıyor iğnelerimi.
Fatosvrl blueberyy00 ayni durumdayim valla yarini dusununce korkuorum daha hic yuruyemem heralde diorum nasil bi igneymis yaaa 😔
blueberyy00 Fatosvrl yani allahım güç kuvvet versin üst üste de olunca mahvediyor zaten allah hafifletsin gerçekten diyecek başka birsey bilmiyorum bilen biri çıkıp fikir verir inşallah
Fatosvrl Defnenaz zaten vurulunca problem yok agris sizi hic bise hissetmiorum sonrasi cok kotu siz kan sulandiricimi progestan ignemi oluosunuz
Armindia Fatosvrl özel değilse neden o kadar çok iğne verdi doktorunuz merak ettim akıntı yada kanamamı çoktu acaba benim iğne haftada 1 defa
Fatosvrl Armindia kanamam yok sukur kesenin atrafinda kanama varmi 6 haftaligim 5 gun ust uste kullanicam siz neden kullaniosunuz
Armindia Fatosvrl Benimde 1 defa kan geldi diger günler kahverengiye döndü riskli gebelik dedi ilaç ve iğne verdi ama dediğim gibi iğne haftada 1 o 1 bile nasil ağrı yapıyor tabi sizi anlıyorum:)
Bebek-geliyor Fatosvrl çok oldum o iğneden ve o ağrıdan ağladığımı biliyorum gerçekten çok kötü bir ağrı. Kolonyalı pamuk ile bol bol ovun isterseniz buz koyun iğne olduğunuz yere biraz hafiftetir çok geçmiş olsun.
Sed22-09 Fatosvrl sorma dün gece banada vurdular gece uykudan uyandım ağrısına ve hala geçmedi yürüyemiyorum bile çok fena bişey bu :(
Visne_Cicegi Fatosvrl Cok fena bir igne hicde cozumu yok ben en fazla 4 gun vurunabilmistim sonra acillik oldum. genede tavsiye olarak ben buz tutuyodum ve kolonyali pamukla masaj yaptiriyodum esime bide igneyi soguk soguk vurmayin ilik olsun Allah yardimcin olsun.