Kızlar 24 haftalık gebeyim. Bebeğimin hareketlerini sık sık hissediyorum. Ama alt bölgemde bi baskı var vajinada değil o bölgede baskı var. Günde iki üç kere iç çamaşırı değiştiriyorum son zamanlarda birde günde 3 ltre su içtiğim için devamlı lavaboya gidiyorum internetten baktım altta baskı erken doğum belirtisi falan yazıyor . Devlet hastanesine gittiğim için doktorumla irtibata geçme gibi bi imkanımda yok. Erken doğum yapanınız varmı yada bilgisi olanınız korkuyorum açıkçası bi kaç gündürde kafam sersem gibi .