18 haftalık hamileyim . Fakat hergğn illa bi paket çikolata yemek istiyorum yoksa günüm güzel geçmiyo bi mutsuzluk oluyo ☺️☺️ e tabi yanısıra yine tatlı falan bişey olduğunda dayanamayıp yiyoruz puding dir kektir. Acaba bi zararı varmıdır ki ya ? Hadi cips falan onlara dayanıyordu yememek için de bu çikolataya çok düşkünüm hamilelikte daha da düşkün oldum