Meryem19766 Göztepe medicalpark hastahanesi, doktorları, doğumhaneleri hakkında fikrinize ihtiyacım var 🥰 nasıl memnun kalan var mı
biranneikikedi Meryem19766 26 haftalığım daha önce bi kürtaj oldum, doktorum Görkmen İyigün memnunum. Doğumhane ekibi de iyi. Nasipse doğumumu da orada yapacağım 🙏🏻
Meryem19766 biranneikikedi çok güzel inşallah sağlıklı bir doğum diliyorum 🥰bende op. Nur dokuzeylül Güngör’e gidiyorum 6 haftalık olduk daha yeni 🥰