Merhabalar arkadaşlar.
Bugün rutin kontrolümüz ve çatı muayenesi vardı. Hiç te bahsedildiği gibi değil bu muayene. Geçen hafta rahatsızlanıp hastaneye gittiğimde ebe açıklık kontrolü yapmıştı inanın o daha çok acıdı 🤭
Velhasıl kelam.. Kilomuz 3200 küsur olmuş. Bana sanki biraz fazla geldi. Normal doğum istiyorum çünkü 😕 Bir tablo vardı hafta hafta bebek kilosu gösteren ama bulamadım. Bilgisi olan yardımcı olabilir mi acaba 💕💕🙏🏻