nur94_ merhaba. 32+0 da bana da karın sertleşmesinden dolayı nst yaptılar, sancım çıktı. Ama doktor sadece dinlen, hiçbir şey yapma yat dedi. Şu an 33+0 olduk ve korkuyorum. Kimine yatış yapılmış, serum takılmış, kimine ciğer geliştirici vurulmuş.. sizin sancı aralığınız ve sancı sıklığınız neydi acaba? Başka bir hastaneye daha gitsem mi?