abc19
abc19 Bende regl olacağım sanmıştım. 2 gün geciktim bir türlü regl olmuyordum ama ağrım çoktu. Test yaptım direk çift çizgi çıktı, akşamına kan testi yaptırdım ve hamileymişim. Ağrılara aldanmayın ilk haftalar ağrı oluyor bebek yerleşiyormuş. Hamile olabilirsiniz.