Canım bencede yanls anlama ama bir lakap gibi geliyor kulağa…
Örnek veriyrm herkes yavrusunu severken içine basar çok çok sözlerle hitap eder onun gibi geldi bana isim… Mesela kız evladı olanlarda prensesim der…. Bunun gibi… O zaman kızı olan biriside çıkıp Prensesim diye koysun 😬 yani biraz saçma geldi… Çok daha anlamlı güzel isimler var bence