deleted270 Adetime 10gün kala ishl gibiyken şimdi günler azaldıkça kabız olmaya başladım dün 5gün vardı test yaptım negatif cıktı sizce kabızlık hamilelik belirtisi mi?
Kaderimm deleted270 sanmıyorum cnm gebeliğin ilk aylarında kiminde oluyor ama hiç öyle bir belirti duymadım