Arkadaşlar merhaba malesef ilk tüp bebek denemem başarızlıkla sonuçlandı.Anlamıyorum geçen yıl iki kez kaldım kendiliğinden.Ama biri kimyasaldı.Diğerinin 7+3 de kalp atışı durdu.Kürtajdan sonrada hamile kalamadım.Eşimde sorun yok .Bende yok.Hatta amh değerim yaşıma göre iyi 2.18.yaşım 36.Aşılama yaptırdım birkez o da tutmadı.Yaştan dolayı beklemeyelim dedik tüp bebek yaptırdım 9 yumurta oluştu 6 sı döllendi biri kalitesizdi.Kaliteli 5 embriyo kaldı.2 sini transfer ettiler tutmadı hattta 3 gün erken adet oldum.Diğer 3 ünü dondurduk.Şimdi diyorum onlarda belki tutmayacak.Hiç iyi değilim .Ne yapacağımı bilmiyorum.Çok kötü hissediyorum.