Kızlar 33.haftamdayım şuan geçen hafta bebeğimin çok toplanması karnımın da çok sertleşmesi sebebiyle hastaneye gittim nst de sancı çıktı ciğer geliştirici falan yaptılar. Şuan da da gelen sancılar rahim de açıklık yapmasın diye nidicard diye bir ilaç verdi doktorum. Ama bugün duydum ki ilacı bıraktığında da doğum zamanı gelince ilaçtan dolayı sancılar rahimi açmıyormuş. Böyle bir şey duyan ya da bilen var mı