Huriyeolgn anladım bende milastayım, istanbuldan geldim gerçekten burda çok zorlanıyorum bazı konularda ne bir randevu bulmak ne bir şey. Bodrumdan dolayı çok uçuk fiyatlar bende özel takipliyim ama insan bazende istiyor devlet kolaylığı da olsun. Çok teşekkür ederim zahmet edip cevapladınız :)