36+4 olacağım birazdan bende iştahsızım hele sabahları 🙄 eşim endişelenmesin diye onunla beraber yiyorum ama yine de canım istemiyor mide bulantısı bende de oluyor yemeklerden sonra özellikle zaten çok yiyince ne oturabiliyorum ne kalkabiliyorum göbeğim sağolsun 😂