damlademr ben kullanmadım ama bir yanınım aldı asla kullanışlı olmuyorlar bebeğiniz minyon bile olsa içinde 1 yaşına kadar bile yatamaz en güzeli ve kullanışlısı oyun parkı bence şimdiye kadar kimseden şikayet duymadım ayrıca kolayca taşınabiliyor bende ondan almyı düşünüyorum