Cilemce Kızlar iyi akşamlar. Bir sorum olacak. 6000 lik kan sulandırıcı kullanıyorum. Kolumdan vurmaya başladım ve kolumda apse/ödem oldu morardı. Kolumun üstüne yatamıyorum. 😔😢 Bu apseyi nasıl yok edeceğimi bilen varmı?
Cutepregnant Cilemce kolonya veya alkolle övün biraz damara denk gelmiştir belki. Karnınızdan vurmayı deneyin daha rahat edersiniz
Cilemce Normalde karnımdan vuruyordum Cutepregnant normalde karnımdan vuruyordum bebek büyüyor. Vururken çok gerildiğim için doktor kolundan vurul dedi. Alkolü deneyeyim teşekkür ederim 🙏🏻
Gmzbrl Bende 4000lik kullanıyorum ama kendim vuramıyorum eşim vuruyo koldan o yüzden o şekilde sorun yaşamadım ama siz yavaş yavaş ovalayın belki dağılır bir dahaki kontrolünüzdede dr unuza danışın en sağlıklı bilgiyi o verir
Cilemce Gmzbrl Gmzbrl eşim vuruyor şimdi. Sol kolumda hiç bir sıkıntı yok ama sağda 2 tanesi apse oldu. İnşallah iyi olur. Teşekkür ederim 🙏🏻
Cutepregnant Cilemce epey rahatlatır ben çok uzun bir süre hastanede yatmıştım serum için damar yolu acacak yer kalmıyordu. Her gün ovuyordu annemler kolonya veya alkolle doktorların tavsiyesi idi