Gzdsrm benmde ilk hamileligimde yanlıs hatrlamıyorsam 20 haftalarda sarı akıntı oluyordu az az ,kuruyor dediginiz gibi capak gibi ve kotu kokuyordu doktoruma sordugumda kuru tut dus aldıktan snra fln ıslak kalmasın mantar olabilir demişti mantar kremi var travogen krem surmustum Birde bepanthen birkac defa kulak copu ile snra gecmişti