Sadeceduygu dediğim gibi sancı hiçbirşekilde hissetmedim gayet normal devam etmiştim günlük hayatıma ilk bebekte sabah nisan geldi daha önce baya araştırmıştım anladım nisan olduğunu çarşıda gezdim akşama kadar akşam bi gideyim baksınlar dedim acil de 4 cm açılma varmış hemen yatış verdiler suni takıldı ebem çok tatlıydı dozu yavaş yavaş artırdı şiddetli bir ağrı hissetmedim sonra suyumu açtılar ondan sonra çok hızli ilerledi 10 cm tam açıklık oldu ama bebeğim iriydi sanırım o sebepten kesi de yapıldı ama dikişi hiç duymadım o an sadece bebegime bakıyordum🥰🥰🥰