Hamile kaldığımda çok kiloluydum. İlk yasakların olduğu dönemde 10 kilo almıştım☺️ Üzerine de hamile kaldım, 3. Ay kontrolünde 1 ayda 3 kilo almışım 🤣 doktorum direkt diyetisyene yönlendirdi. O gün bugündür diyetteyim, bir de gebelik şekeri çıktı bende, diyet yapmama rağmen düşmeyince insüline başladım. Toplamda 4 kilo almışım hamilelik başından beri. Gayet iyi gidiyorum şu anda☺️