heyecanlabrkle Hanımlar merhaba gebelikte sağlık ocağı takibi aşılar vs. Nasıl oluyor biliyor musunuz? Burada yazanlar oluyor da ebe şunu dedi ebe böyle dedi aradı çağırdı vs. Bunlar ne zaman oluyor acaba?
Asyakuzusu heyecanlabrkle Sağlık ocağından şimdiye kadar aramış olmaları gerekirdi. İhmal varsa siz gidin. Tetanoz aşı zmanınız gelmiş
bus91 heyecanlabrkle sağlık ocagına bildirmedınız mı hamıle oldugunuzu doktorunuz söylemesı geerektı gidip kayıt actırıyorsun benımm bu hafta mesela tetanoz aşım var ama ebem hiç aramadı bazı ebeler arıyormus soruyormuş ben hiç aranmadım sadece aşı için çağırdı yarına gel dıye
Bsmlh heyecanlabrkle siz gidip bildireceksiniz hamile oldugunuzu aşınız var tahlıllerınız vardı muhtemelen başka yerde yaptırdınız ama ben 17 h da gene kan idrar için cagrıldım bu hafta da ası için
heyecanlabrkle Asyakuzusu en geç ne zaman oluyor o aşı acaba biliyor musunuz? Acaba yoğunluktan mı aranmadım?
heyecanlabrkle bus91 bildirdim hatta progestanımı aile hekimim yazdı en son ama aşı için bi bilgilendirme olmadı
heyecanlabrkle Bsmlh evet tahlillerimi kendi hastanemde yaptırdım ama ilaç yazdırmıştım aile hekimime
Ozge20ulu heyecanlabrkle canim bn hamilelik testini sağlık ocağında yaptırdım banaiki doz aşı yapicaz ilki 20 . Haftada dedi , doktorun kan tahlili falan isterse randevu sıra falan almadan yaptırabilirsin dedi
heyecanlabrkle Ozge20ulu Ben de önümüzdeki hafta ararım inşallah sadece ilaç yazdırmak için görüşmüştüm aile hekmimizle
Gamali heyecanlabrkle kayıt yaptınız mı sağlık ocağına gebelik kaydı ben 18 haftaligim bugün tahlile çağırdilar
heyecanlabrkle Gamali yani kayıt yaptırmak için extra bir şey mi yapmam gerekiyor bilmiyorum 2. Aydan beri kullandığım düşük önleyici progestanımı yazdırmak için gittim hamile olduğumu bu ilacı kullanmam gerektiğini söyledim yazdırdım sonrasında arayan soran olmadı
Cevizlikek heyecanlabrkle 19. Haftanda tetanoz aşısı olmalısın sağlık ocağına gidip aile hekiminize gebe olduğunuzu söyleyin onlar halleder zaten
heyecanlabrkle Cevizlikek gitmiştim öncesinde hatta progestanımı yazdırmıştım ama belki de kayda geçmedi bilemiyorum önümüzdeki hafta konuşcam inşallah
plakayerli heyecanlabrkle öyle değil. Size bir kart dolduruyor hemşire. Kilonuza tansiyonunuza her şeyinize bakıyor. Kayıt ediyor bazı sorular soruyo şu tarihte tekrar gelin diyor