Kızlar transfer tarihim belli oldu haftaya perşembe günü transfer olacağım inşallah ve üstelik 2 tane embriyo transfer edilecek biraz korkum da var aslında ben 1 tanesiyle korkuyordum 2 tanesiyle ölürüm😭 Kimler transferi bekliyor benim gibi🤩 ve yarım rahimliyim yani tek boynuzluyum (iki tüplerim de kapalı) Histereskopi de oldum bi kaç ay önce rahmimi genişletti ama bazıları 2 tane transfer olma rahmin taşıyamaz diyorlar ne yapacağım şaştım sizin bilginiz varmı?