Daha önceden uzun uzun yazmış anlatmıştım hikayemi ne zorluklarla gebe kaldığımı , gebe kaldıktan sonra iki kez düşük yaptığımı vs. 7+1 gebeyim , keseyi iki hafta önce görmüştük biliyorsunuz. Yarınsa kalp atışı için gideceğiz ama nasıl endişeliyim nasıl titriyorum bir bilseniz. Elimde değil maalesef içimde bir korku var ki sormayın gitsin. Günlerdir dualar ediyorum dualar istiyorum. Daha önceki gebeliklerde kalp atışı hiç duyamamıştım. İnşallah bu kez duymak nasip olur🙏 Sizlerden de dua istiyorum , nolursunuz bana dua edin 🙏 okurum diyenlerden bir ayetel kürsi bekliyorum 🙏 okuyandan da okumayandan da Allah razı olsun , Rabbim benim gibi heyecanla bekleyenlere hayırlı haberler almayı nasip etsin 🌹