Arkadaşlar 1 doğum 2 düşük yıllardan beride bi çok kere kontrol için kadın doğum doktorlarına gitmişliğim var. Özellikle Bebek yapmaya karar verdikten sonra 2 kere düşük yapmam beni psikolojik açıdan oldukça yıpratmıştı. Taki karşıma DR Murat Alpay çıkana kadar. Bu kadar ilgili bu kadar nezaketli başka bu kadar hastasına özen gösteren başka bir doktor daha görmedim inanın. Eğer İskenderun da yaşayan varsa kesinlikle Murat bey’e görünmelisiniz. Şiddetle tavsiye ediyorum. Bu arada 2 aylık hamileyim ve doktorumla hep irtibat halindeyim 🌸🌸 Allah ondan bin kez razı olsun.