Bingol6465 Yani sürekli yüksek seyrediyorsa doktor insülin ile düşürme yoluna gider. Yüksek olmasına rağmen kullanmazsanız erken doğum, suyun fazlalığı, başka beklenmedik durumlar gerçekleşebilir. Ben burdan bebekleri erken alıyorlar diye okuyordum kiloları fazla olduğu için.