Kızlar gün içinde cok ama çok az hissediyorum oda uzanirsam hissedefim ama bı tane daha evde oğlum olduğu için pek uzanmaya vakit kalmıyor akşam çay içerken bitek uzanabiliyorum ve rahatça hissedebiliyorum bide gece yatmak için yatağa girdiğimde sizinde öylemi normalmi