Gizmolata mmk01 yatışa bak sıpa 🥰😂 ay ben hiç anlamıyorum ama yorum yaptum yukarda kalsın anlayan cevaplr.♥️♥️
mmk01 Emel38 13+2 yim bugün gittim bn çok ısrar edince illaki vardır şimdiye tahmininiz vardır hocam deyince dil altından erkek gbi duruyor sanki deyip sustu
mmk01 Gizmolata çok saolun hiç kımıldamadı bile neredeyse ne doktor bni çikolata meyvesuyu iç gel teoremine belki dedi fakat hiç etki etmedi demek kontrol günleri çok çikolata yemek gerekiyormuş öğrenmiş olduk
Mehtap1605 [url=https://hizliresim.com/zd6GQN][img]https://i.hizliresim.com/zd6GQN.jpg[/img][/url] bizimkine de tahminde bulunsanız🥰🤩
mevos_blt07 https://imgyukle.com/i/acPcjj arkadaşlar videodan durdurup çektim çok net değil ama 13+5 deyim sizce neye benziyor🥰
Oziozi Maşallah 🧿☺️ Bebekler ne kadarda sevimli oluyor ☺️Tahmin tabıkı doktorunuz ilerleyen süreçlerde söler ama sanki erkege benzıo gıbı ☺️Bu sekıl benzetmesı bıle guzel heyecanlı biz erkek dıoduk kızımız olacak 😊
Rabiasngl https://imgyukle.com/i/aXVo96 banada bakabilirmisiniz rica etsem 12. Haftada doktor çıkıntı gordum erkek dedi ama bencok kiz istiyprumy yanilmid olabilirmi