Kızlar merhaba
bugün doktora gittim 37+1 olduk ikiz gebeyim herşey normaldi ultrasonda çıkarken doktora bugün baskının fazlalaştığını söyledim oda alttan bakalım o zaman dedi bi baktı 1 cm açıklık nstye yolladı sancın çıkarsa doğuma alcaz dedi bende yılın sonunda doğurmak istemiyorum ne yalan söylim bi tuhaf oldum 😅 neyse nst ye girdim herşey normal sancım yok doktor eve gittiğinde ağrı artarsa kesin geliyorsun dedi yarın sabahta kontrol edicem dedi sonra benden ameliyat için alınan kan idrar tahlilini felan istedi nolur nolmaz diye açıkcası baya korkuttu 😕 yürümediğim zaman ne ağrı ne sancı var sadece bacağımı kaldırınca vajinada yırtılma gibi oluyor 😕 böyle olupta doğuma alınan var mı merak ettim ?