PelinAydemir-0107 Kuyruk sokumu ağrısı yaşayan Var mı ? Ben bayadır yaşıyorum normal zamanla rahatlayacaksın dediler ama var mı benim gibi olan merak ediyorum açıkcası ? 15+6 gebeyim
Gizmolata PelinAydemir-0107 benimde ağrıyordu doktoruma söyledim magnezyum takviyesi verdi sağolsun şuan hiç ağrım yok
H-melek PelinAydemir-0107 normal bir durum hatta Benim zamanla o ağrı daha da artıyor baskı oluyor ya da genişleme devam ediyorken normal bir durum bence, endişe etmeyin
Asyakuzusu PelinAydemir-0107 Bende yaşıyorum. Siyatik ağrı. Rahim büyüdükçe sinirlere baskı yapıyormuş
PelinAydemir-0107 Gizmolata teşekkür ederim yanıt için ben de bahsetmiştim bir takviye vermedi genel bir ilacım var toplu vitamin gibi bilmiyorum belki de o yüzden inşallah zamanla azalır
Gizmolata PelinAydemir-0107 maden suyu için sade olarak hergün bi tane o da vücut ağrılarına iyi geliyor🥰
Rabia54_ H-melek bende 28 haftalığım 2 aydır falan iş yapınca ayakta durunca az bi yürüyünce alt karnımda sertleşme oluyo erken doğum belirtisi diye okudum bunu ama rahim ağzı uzunluğum 2-3 hafta önce ölçüldü normaldi
ayseliva Her oturduğunuz yere oturma simidi koyup oturun çok faidesi var magnezyum kalsıyum düzenli alın
Beyzanurkaya_33 PelinAydemir-0107 ben de 15+6 yım kuyruk sokumum çok agrıyor ve bazen arada kasılıyor hiç kalkamaz oluyorum. Yatınca da kalkamam zor oluyor ve ben magnezyum da kullanıyorum
PelinAydemir-0107 Beyzanurkaya_33 ben bide pilatese başladım 12. Haftada o da rahatlatırmış bakalımmm 🤷🏽♀️