Yldz3 Kızlar sanki ameliyat olmuşum gibi alt karşında bir ağrı dün hafif vardı bugün daha çok hissediyorum hele tuvaletim gelince altıma kaçıracakmışım gibi oluyorum yürürken ağrıyor çok kötüyüm uzanıyorum şuan var mı yaşayan ?
Gulaybayrakdar Bende 37. Haftadayım sancım çok karnımın altında ve bacak aramda çok oluyo. 37+5 te doğumum var çok aşağı inmiş bebek
Yldz3 Gulaybayrakdar ya benimde 2 gündür var ama doktor bir şey demedi ben anlamadım 🤷♀️ Karnım ağrıyor dedim gösterdim olabilir bu haftalar dedi ama fenayım kesik gibi içten ağrıyor
Gulaybayrakdar Yldz3 benim ilk hamileliğimde de erken sancı başlamıştı. Magnezyum kullandım geçti ama şimdi önce ki sezeryan bebekte kanala yerleştiği için dr gelmesinden korkuyo
Yldz3 Caniimkizim yok canım böbreklerim de bir problem doktora sordum bugün normal diyor bende merak ettim benim gibi olan Var mı diye