TugbaZmn Barbi vitale gidiyorum bende ☺️ Sema hanıma biz 12 haftamızda doktorumuz kız bu kıza benziyor yapısı duruşu dedi 16 da kesinleşti kızım oluyor yarın tam 21 haftamıza gidicez inşallah 🙏 senin belli mi cinsiyeti kuzum
Barbi TugbaZmn ya bana önce erkek dendi sonra kız dendi yüksek ihtimal 18.haftayı bekliyorum ☺️ Çünkü çok erkek hissediyorum
TugbaZmn Barbi bu gidişinde tam net belli olur o zaman hisselerinde yanılmazsın diye düşünüyorum çünkü bende kız hissediyordum öylede çıktı ☺️🙏