Gozdeeb Allah hepimizin gonlune gore versin insallah. Bana da 12 ve 17de kiz denildi detayliyi bekliyorum🙄. Cok sukur bi kizim var. Rabbim hepimizin evlatlarina saglikli mutlu uzun omur versin. Ilk gebelgmde hic dusunmedim ama insan olmayani istiyor yaaa. 😑