Oysul sblaslan Biz de deniyoruz ama bulamadım henüz. Iyi de bir stetestobumuz var aslında ama olmadı. 29. Haftadayız. Geçen randevuda sordum biraz daha büyüyünce rahat duyarsınız dedi.