Hanımlar selam. Eşimin tam 13 gün önce testi pozitif çıktı. Şüphelenmeyr başladığında odaları ayırmıştık ve bende test yaptım negatif çıkınca anneme geldim bebeğe birşey olmasın diye 20+1im. Yarın 14. Gün ve eve dönmeyi düşünüyorum fakat kendisinin şüpheleri var bulaştırırım diye. Normalde karantina 10 gün biz garanti olması için 14 gün ayrı kalalım dedik. Bu durumu yaşayanlar var mı eve kaçıncı gün döndünüz?