ozlemkansuu 13 haftalık hamileyim geçen akşam idrar yaparken kasıklarımda ağrı oldu ve git gide şiddetlendi doktora gittik tahlil yapıldı ve enfeksiyon çıktı antibiyotik verdi ama içmeye korkuyorum bebeğe zarar verirmi daha önce içen oldumu teşekkürler
Ayse1608 ozlemkansuu bende de enfeksiyon çıkmıştı banada antibiyotik verdi merak etme bunu ilk 3 aya da veriyorum dedi ama ben çok fazla içmedim canım
ruyyyyyaaaaaaaa zararı olsa doktor önermez idrar yolu enfeksiyonu erken doğum ve düşüge neden olabilir bol bol su iç ve antibiyotik kullan geçecektir
Tugceekrzm ozlemkansuu bende de geçen hafta enfeksiyon çıktı ve kullandım ilaçtan çok enfeksiyonun bebeğime zarar vereceğini biliyorum çünkü doktor bile bile bebeğe zarar verecek bişey verirmi. Lütfen doktorlara güvenin sadece doğum doktoru olmayanların verdiği ilaçları doktorunuza danışmadan kullanmayın.. 👍
ozlemkansuu Tugceekrzm doğru tabiki dediklerinize katılıyorum ama annelik duygusu olunca insan ne yapacağını bilemiyor ama kullanıcam
Deletedmom15257 ozlemkansuu dr vermiş ve siz içmiyorsunuz hayret kalıyorum size yaa ozmaan dr neden gidiyorsunuz güvenmiyorsanız cnm biraz mantıklı düşün bebeğe kötü gelse dr neden versin vicdansız mi ki tehlikeye koysun o bebegi
deletedmom592 ozlemkansuu ben 5 haftaliktim kullandim canim bi risk olsa yazmaz zaten ozelliklede dr a sordum yeni hamileyim bi zarari olmaz dmi diye olmaz sonucta gebelerde hasta olabiliyor ona gore yapiliyor ilaclar dedi kullanbilirsin enfeksiyon daha zararli
Aysenurtsr Doktor vermis guvenip kullanmiyorsunuz, ma Burdakilere soruyorsunuz 🤗 Burdakiler kullanmayin diyince kullanmicakmisiniz ? Enfeksiyon icin verilen antibiyotik zaten size zarari olacak bisey degildir.
SevgiiOA ozlemkansuu Canım aksatmadan doktoruna güvenerek kullanmanı tavsiye ederim. 33+6 dayım idrar yolu enfeksiyonu yüzünden doğumum tetikleniyor dünya ilaç başladık ciğer gelişimi iğnesi vurulduk. Sancılarım çıkıyor filan bence önlemini al aksatma 😌 geçmiş olsun 🙏
Babyboymom ozlemkansuu ben iki kere içtim korkma. Dr bebeğe zarar verecek bişi vermez. Enfeksiyon daha tehlikeli daha düşük tehlikesi yaratabilir ilerdede erken doğuma sebep verebilir. Bunları göz önüne alarak güvenle iç.
RabaGkmentekin ozlemkansuu bende hamileliğimin ilk gümlerinden beri aynı dertten muzdaribim antibiyotik bende kullandım ve hatta beni hastaneye yatırdı ve gümde 3 defa antibiyotik iğne kullandım şuan kendimi daha iyi hissediyorum ama evde antibiyotiğe devam ediyorum sende kullan derim çünkü idrar yolu enfeksiyonu erken Doğuma sebep oluyor bildiğim kadarıyla