Denizesin Ess58 amin canm insallah guzel haber alırız ve yeni yio hediyesi olur 😀 yeni yıl tatili bitene kadar olmazsam kesin hamileyim
Ess58 Kubra_6 daha erken bence üzülme canım benim 💜 adet olmaya bir gün bile negatif çıksa adet olmadığın sürece umut var demektir 😊
Kubra_6 Ess58 ay inşallah canım benim ya Artık bebek olsun istiyoruz 😔 6 seneye doğru gidiyor evlilik
Denizesin Kubra_6 senin ne zman canm günün alla inşaallah yeni yıl hediyesi hamilelik haberi olur bizlere
Kubra_6 Denizesin evet canım günümde regl oluyorum şaşmaz, inşallah allahım nasip eder hepimize 🙏🏻🙏🏻🙏🏻
gamzenurbozdere Kubra_6 amin canım benımde bel agrım cok oluyor bu ıkı aydır cok belım agrıyor sabahları gecekerı agrıyla uyanıyırum
Bsraao Kubra_6 canım bu ağrıların strese bağlı veya piskolojik olabilir. Sakin ol ve regl geçmeden test yapma derim . Dualarım sizinle