RuveydaYasin Merhabalar 19+3 üm bebeğimin boyu 16 cm dedi normal mi kafama takıldı da size de sormak istedim şimdiden çok teşekkür ederim 🌸
Deteledmom21 RuveydaYasin canım bende 18+2 de gittim en son detaylıya girdim 220 gr 16cm dedi şimdi 19+3üm
bersu RuveydaYasin doktorun normal dediyse kfana takma .. normal olmayan bişeyi doktor zaten söler cnm 👍🏻
RuveydaYasin Deteledmom21 bilemedim dediğim gibi bir an endişe ettim normal dedi ama sizlere de sormak istedim saol canım
RuveydaYasin bersu çok teşekkür ederim canım bana önce ki gittiğimde boyu uzun dedi bugün ise boyu 16 cm uzun değilmiş dedi ondan dolayı 🌸
Zeynep0606 Cnm benim 17+1 de 215 grm 17.5 cm di fakat sen benimle kiyaslama cunku benim cocuklar genelde boylu oluyor seninki normal kuzum