Senay1 Arkadaşlar 6+2 ken karın da agrınız oluyor mu benim agrılaeım var 2 gündür acaba var mi sizinde yazarsanız mutlu olurum
Krmnannsi Senay1 ılk bebekte oldu hatta dusuk yaptıgımı bıle dusunduk dr a gıdecek olduk. Arada baya oluyordu yaa sancı vuruyordu
yesmyrtsvr Senay1 rahmin genişlediği için ağrın var aşırı şiddetlenmediği sürece kendini sıkma biraz uzan emin ol yarım saate kalmaz geçiyor ayrıca bunlar hamilelik belirtilerin benimde ilk haftalar böyleydi
EmineAlty Senay1 Olabiliyo öyle benimde çok oldu hemşirem yerleşme oluşma süresinde olabilir demişti kanama olmadığı sürece sıkıntı yok
Krmnannsi Senay1 aynen o yuzden sukur kanama falan olmadı. Ama cektıgım agrılar kanama olacakmıs gıbı korkuttu benı. Ikıncoye hamıleyım onda sukur b agrı sızı yok. Her hamılelık degısık olur derlerdi dogruymus