Arkadaşlar egepolda doğum yapanlar bülent hocaya giden varmı acaba ? Egepol acil durumda nöbetçi kadın doğum doktoru ile doğum yaptırıyorlarmış . Kendi doktorunuz gelirse ekstra ücret isteniyormuş doğrumu haftaya randevum vat ama öyle duydum acaba doğrumu lütfen yanıtlarmısınız