Ben Seray 2 yıllık evliyim 1 düşük yaptım sebebi rahim yapışıklığından bunun için bitkisel kür denedim 1 hafta oldu ve son adet 24 kasım 7 gün gecikti ve tüm belirtilerin var neredeyse ama demin 3 kez idrara cıktım sık sık cıkıyor um zaten ama 2 kez pembemsi geldi sonra gelmedi sizce neden nedir
Valla yardım etmezseniz kafayı yıyecegim