Maliefem Ozlemytsnnn aynen öyle benimde suyum geldi kendiliğinden hiç iti bişey değil sancım olmadığında sezeryan a girdim 😏
Mehdisram Zeymuh48 aynen öyle Allah yardımcımız olsun ya ne diyim inşallah sağlıklı olsunlarda bebişlermiz ☺❤🤲🏻😇
Erkekanasiyiz Bende 40+2 oldum ama hala ne gelen var ne giden 😂 p.tesi kontrolum var tekrar kendiliğinden gelmezse suni ile baslatacak dr um dogumu 😳